FORUM

melin
Μέλος από:18-01-2015
Mηνύματα:1
ΠΡΟΦΙΛ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ Ε-ΜΑΙL  

Καλημέρα σας καλή και δημιουργική χρονιά! Μόλις γράφτηκα στο forum, θα ήθελα να με βοηθήσετε σχετικά με μηχανή ραψίματος. Είμαι αρχάρια και αυτό που θέλω αρχικά είναι να ράβω διάφορες κατασκευές που χρειάζονται ράψιμο, αλλά είμαι σίγουρη ότι αν ξεκινήσω να ασχολούμαι σίγουρα σύντομα θα μου γεννηθούν και μεγαλύτερες ιδέες οπότε ναι μεν θέλω κάτι με τα τα απολύτως βασικά αλλά αν είναι να δώσω κάποια χρήματα γιαυτό, προτιμώ να δώσω κάτι λίγο παραπάνω και να είναι καλύτερη. Θα ήθελα λοιπόν γνώμες για μηχανές, καθώς επίσης και γενικά τι χαρακτηριστικά θα πρέπει να κοιτάω.

Σας ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων.

theia
Μέλος από:12-12-2013
Mηνύματα:2
ΠΡΟΦΙΛ
ΑΠΟΣΤΟΛΗ Ε-ΜΑΙL  

Γεια σου melin!
Ειναι πολυ λογικο να εχεις ολες αυτες τις αποριες!αργησα να σου απαντησω γιατι αυτη την περιοδο θελησαν και καποιοι μαθητες μας να αγορασουν ραπτομηχανη και το ξαναψαχναμε μαζι γιατι απ, ο,τι φαινεται εχουν αλλαξει καποια πραγματα στην αγορα.
Εμεις στη σχολη χρησιμοποιουμε τη singer cg590. Ειναι μια φανταστικη μηχανη γιατι εχει πιο δυνατο μοτερ απο μια κοινη οικιακη ραπτομηχανη, το οποιο σημαινει οτι ραβει γρηγοροτερα ουσιαστικα, αλλα και οτι “τραβαει” καλυτερα και καποια πιο χοντρα υφασματα. Το αλλο καλο ειναι οτι εχει μεταλλικα τμηματα, σε αντιθεση με τις καθ´ολα πλαστικες μηχανες που κυκλοφορουν, πραγμα το οποιο την καθιστα πιο ανθεκτικη στη δυσκολη μεταχειριση που δεχεται απο αρχαριους μαθητες. Η μηχανη αυτη δυστυχως απ´ οσο εχω ενημερωθει απο τη singer επαψε να παραγεται γιατι εκλεισε το συγκεκριμενο εργοστασιο το οποιο την παρηγαγε στη βραζιλια. Δεν ηρθε το τελος του κοσμου ομως οπως καταλαβαινεις!εμεις ειμαστε πολυ χαρουμενοι που ειχαμε τη δυανατοτητα να την προμηθετουμε για να εξυπηρετησουμε τις αναγκες μας, αλλα ουτως η αλλως η αληθεια ειναι πως επροκειτο για μια πολυ ακριβη μηχανη, που αν δεν ραβεις ολη μερα ισως δεν αξιζει να δωσεις τοσα χρηματα.